Východočeskej svět uspěl na veletrhu cestovního ruchu v Praze

Pardubický kraj uspěl na tradičním veletrhu cestovního ruchu Holiday World v pražských Letňanech.

Jeho Destinační společnost Východní Čechy si z této akce odnesla jedno významné ocenění, a to za prezentační kampaň Východočeskej svět. Ta získala třetí místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace.

Prezentovat to nejlepší z Pardubického kraje

„Naším cílem je prezentovat to nejlepší z Pardubického kraje, a to jak pro domácí, tak zahraniční návštěvníky. Proto například i v letošním roce budeme pokračovat v oblíbených letních jízdách parních vlaků, rozvíjíme tvrz Bouda na Králicku, ale investujeme také do Zámku Pardubice či Winternitzových automatických mlýnů, které se z mého pohledu stanou klenotem krajského města. Kromě investiční činnosti jsme však aktivní také na poli prezentace a snažíme se vymýšlet neotřelé kampaně, které zaujmou,“ uvedl hejtman Pardubického kraje Martin Netolický.

Takovou kampaní je projekt Východočeskej svět, se kterým Destinační společnost Východní Čechy uspěla také v celorepublikovém srovnání a na veletrhu si odnesla třetí místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace.

„Turisty z celé republiky se snažíme zaujmout jedním z hovorových jazykových specifik části našeho kraje. Proto náš Východočeskej svět zahrnuje Veselej Kopec, Králickej Sněžník, Pardubickej zámek, Visutej most nebo Kladrubskej hřebčín. Původně nápad vznikl téměř jako vtip, který se ale rozvinul do kampaně, kterou ocenila i odborná porota. To nás samozřejmě těší. Důležitější však je, že na ni velmi kladně reagují také návštěvníci z jiných částí republiky, protože právě ona koncovka je velmi dobře zapamatovatelná,“ uvedla ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková.

Vlastní prezentace bez Královéhradeckého kraje

Pardubický kraj se v letošním roce na veletrhu prezentoval samostatně. „V letošním roce se jako Pardubický kraj a Destinační společnost Východní Čechy představujeme poprvé samostatně bez Královéhradeckého kraje. Ten zvolil jinou formu propagace. Pro nás je podstatné, že všechny klíčové značky a projekty zůstávají naší destinační společnosti a můžeme je dále rozvíjet. Snažíme se být velmi aktivní také na poli přeshraničních projektů s Polskem. Polská klientela tvoří významný podíl v rámci zahraničních návštěvníků našeho regionu,“ uvedl radní Pardubického kraje pro oblast cestovního ruchu Alexandr Krejčíř.